2011. február 1., kedd

Újabb eladó kismamaholmik

Jolinesse szoptatós melltartó, nem használtam nagy lett 1500Ft
Szép barack színe van.






Triumph 1000 Ft kicsit kopottas szoptatós melltartó érdekes megoldással, középen kapcsos.



Triumph melltartó 1200 Ft



Hatalmas melltartó pamut 1000 Ft Nem hordtam, nagy lett



C&A bandázs 600 Ft




Noppies gatya fekete
Nagyon szerettem 2000Ft





Dorothy Perkins felső
Nem kifejezetten kismama de én akkor meg szoptatás alatt használtam.
1200





Kismamagatya.
Én nagyon szerettem... a tervezők nem tudom mire szánták mert nem az a tipikus mamagatya. Kicsi pocakkal jó csak, viszont én szülés után használtam a legtöbbet! Nem látszott rajta ugyanis, hogy kismamagatya mégis elfért benne a még elég nagy hasam. Mivel ez már eléggé leharcolt ezért csak 600 Ft ha valaki kéri. Vékony tavaszi nyári anyag.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése